• 1396/05/15 - 14:50
  • تعداد بازدید خبر : 97
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
سلامت معنوی

آموزش تصویری احکام نماز بیماران

کلاس آموزشی احکام نماز بیماران با هدف آشناسازی کادر پرسنلی مرکز با احکام و شرایط نماز و وضو برای بیماران، به تدریس استاد ارجمند حاج آقا حسن‌خواه و با حضور مهمانانی از استانداری و دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امیرالمؤمنین(ع)، روز چهارشنبه مورخ 96/5/11، کلاس آموزشی احکام نماز بیماران در جهت آشنا‌سازی کادر درمانی و اداری با احکام نماز مرتبط با بیمار، توسط مدرس دانشگاه حاج‌آقا حسن‌خواه و با هماهنگی سوپروایزر آموزشی خانم حسین زاده با ستاد اقامه نماز و دفتر نهاد رهبری دانشگاه در مرکز برگزار شد.

آموزش‌های لازم و کاربردی با حضور ناظرین و مهمانان محترم شامل حاج آقا حجازی، مسئول ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار، آقای حجازی کارشناس فرهنگی-آموزشی ستاد اقامه نماز استان، آقای امیدی روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، آقای زارع کارشناس مسئول نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان و حاج آقا کریمی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه و همچنین ریاست و تیم مدیریتی و 52 نفر از پرسنل درمانی و اداری از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر، توسط حاج آقا حسن خواه داده شد.

بعد از پایان کلاس مهمانان محترم در نشستی با ریاست و تیم مدیریتی مرکز، با توجه به ارزیابی و بازدیدی که از مرکز داشتند آسان‌سازی اقامه نماز برای بیماران ارائه کردند که مورد قبول ریاست محترم مرکز واقع شد و در جهت اجرای آن‌ها اقداماتی در دستور کار قرار گرفت. همچنین مقرر شد با هماهنگی مجدد، این دوره برای سایر پرسنل محترم که بنا به ظوابط و شرایط اداری و درمانی مؤفق به شرکت در کلاس نشده بودند، مجدداً برگزار شود.

  • گروه خبری : اخبار آموزشی
  • کد خبر : 28744
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1396/05/15 14:50