• 1397/01/07 - 21:27
  • تعداد بازدید خبر : 217
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
به مناسبت تعطیلات نوروزی

بازدید معاونین و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان امیرالمومنین(ع)

به مناسبت شروع سال نو و تعطیلات نوروزی معاونین و مسئولین محترم دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع):
به مناسبت آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی معاونین و مسئولین محترم دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) بادید بعمل آوردند. در این بازدیدها تیم درمانی و مدیریتی بیمارستان نیز حضور داشتند.
در روز اول فروردین سرکار خانم ادیب مدیر محترم پرستاری دانشگاه به همراه کارشناسان اداره پرستاری از بخش‌های اورژانس و بستری بیمارستان بازدید بعمل آوردند.
در روز دوم فروردین جناب آقای دکتر آشوبی معاونت محترم درمان و جناب آقای دکتر نورصالحی مدیر محترم اداره نظارت و اعتبار بخشی و جناب آقای ربیعی کارشناس محترم معاونت درمان دانشگاه از بخش‌های اورژانس و بستری مرکز بازدید و از عملکرد همکاران این واحدها اظهار رضایت نمودند.
همچنین در این روز جناب آقای دکتر نعمتی معاونت محترم پژوهشی از کلیه واحدهای درمانی اعم از بخش‌های اورژانس و بستری و اتاق عمل‌ها بازدید بعمل آورده و از عملکرد همکاران این واحدها  تقدیر و تشکر نمودند
در روز چهارم فروردین سرکار خانم پوررستگار و جناب آقای باقری کارشناسان محترم اداره بازرسی از بخش های اورژانس و بستری و اتاق عمل ها بازدید نموده و پیگیر مسائل و مشکلات بیمارستان شدند.
در روز هفتم فروردین سرکار خانم یاسری و سرکار خانم میرسیدی از اداره نظارت و اعتباربخشی از بخش اورژانس و تریاژ بازدید نمودند.
  • گروه خبری : اخبار بیمارستان امیرالمومنین
  • کد خبر : 35036
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1397/01/07 21:27