• 1394/05/11 - 08:09
  • تعداد بازدید خبر : 76
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

بازدید نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امیرالمومنین ع

جناب آقای دکتر حسن تامینی نماینده محترم مردم رشت و حومه در مجلس شورای اسلامی مورخه 94/5/11از بیمارستان امیرالمومنین (ع)رشت بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر محمدرسول صبوری نژاد برخی کمبودها و نیازها که جهت ارتقاء بیمارستان ضروری است با ایشان مطرح نمودند که مهمترین آنها تامین بودجه، جهت افزایش تخت های بیمارستان به حد نصاب می باشد.
با توجه به اینکه تخت های مصوب بیمارستان 105 تخت می باشد و لیکن هم اکنون تختهای فعال این مرکز 62 تخت است.از آنجایی که این بیمارستان یک مرکز مرجع در استان بوده، علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان گیلانی به بخشی از مردم استانهای غرب مازندران ، آذربایجان غربی و زنجان ارائه خدمات می دهد
لذا ضروری است که تمهیداتی فراهم شود تا تخت های این مرکز تخصصی و فوق تخصصی  با توجه به رشد جمعیت و نیازهای استان به حد نصاب خود برسد.
لذا مدتهاست که مسئولین، احداث یک ساختمان پنج طبقه را بمنظور انتقال واحدهای اداری و درمانی به آن مکان و درنهایت افزایش تخت های بیمارستان در راس برنامه های خود قرار دارند که این پیشنهاد با استقبال ایشان مواجه شد که امیدواریم در انجام این امر خدا پسندانه موفق باشند.
  • گروه خبری : اخبار بیمارستان امیرالمومنین
  • کد خبر : 11670
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1394/05/11 08:09