مدیریت استرس شغلی
دوره آموزشی مدیریت استرس شغلی در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) برگزار گردید
امروزه افراد بیش از نیمی از اوقات بیداری خود را در محیطهای کاری میگذرانند و در نتیجه تحت تاثیر عوامل مختلفی که در محیط کارشان وجود دارد قرار میگیرند که بعضی از این عوامل می تواند باعث افزایش استرس و پیامد های خاص ان باشد به همین منظور دوره آموزشی مدیریت استرس شغلی با عناوین تاثیر استرس بر کارایی کارکنان و راهکارهای مدیریت بر استرس توسط سرکار خانم نوری کارشناس ارشد روانشناسی ...
در تاریخ 16 و 17 مرداد ماه برای پرسنل اداری و درمانی برگزار گردید. در کلیه محیط های کاری پنج خطر عمده ســلامتی افـــراد را بـــــه مخاطره می اندازد؛ این خطرات عبارتند از عوامل زیان آور فیزیکی ، شیمیایی ، ارگونومیکی ، بیولوژیکی و روانی. در حقیقت این عوامل سلامتی افراد در محیط کار رابه خطر انداخته و میتواند باعث بیماری و ناتوانی در آنها شود . مهم این است که خطرات روانی محیط کار و از جمله استرس شغلی در همه جا وجود داشته و مربوط به شغل خاصی نیست.در تحقیقات مختلف مشخص شده است که حدود 30 درصد نیروی کار در کشورهای توسعه یافته از استرسهای کاری رنج میبرند ، و این میزان در کشورهای در حال توسعه بیشتر نیز میباشد .
نظر دهید